Podsumowanie 2017 roku

Ostatni mecz w roku 2017 za nami. Więc nadszedł czas na podsumowanie. Mam nadzieję, że przeszła złość po przegranym meczu z Cracovia. W kończącym się roku dużo się działo. Awans z I ligi, drużyna Górnika gra 'jak za dawnych lat' oraz odmłodzony skład. W tym roku wyjazdowicze zaliczyli dużo "nowych" stadionów. Puławy, Olsztyn, Legnica, Głogów, Chojnice, Bytów "egzotyczne" Suwałki wiele innych I ligowych miast. Nie było mi dane odwiedzić wszystkich, ale nazbierało się tego sporo....Po za meczami Górnika i zgód obecna byłam również na meczach takich drużyn jak:
Zawisza Bydgoszcz - Niesamowity klimat b-klasowych stadionów - Pozdrawiam wszystkich znajomych Zawiszaków! 

ŁKS Łódź - jedna trybuna, ale łódzka specyfika nie pozwala ominąć tego miasta obojętnie!

Zagłębie Lubin - stadion Zagłębia to duże wyzwanie dla niskich fotoreporterów. Wizyty tam traktowałam jak misje! :D

Górnik Wałbrzych - Warto przyjechać do tego miasta ze względu na sam oldschool poprzedniego stadionu Górnika. Mimo kibicowskiego kryzysu w tym mieście Górnicy pozytywnie mnie zaskoczyli! ;)

GKS Jastrzębie -Blokowisko wokół stadionu dodaje temu miejscu uroku. Flagi na balkonach - to trzeba zobaczyć!

GKS Tychy - Jeden z lepszych nowoczesnych stadionów, mniejsza śląska ekipa, ale dają sobie radę w mieście.

Chrobry Głogów - Ekipa nie za duża, problemy z policją na każdym kroku, jednak dla nich to nie przeszkoda. Na meczach nie brakuje opraw, pirotechniki, a gościnność w tym mieście jest nie do opisania! ;)

Śląsk Wrocław - Miałam wrażenie, że trybuny zbudowane są specjalnie dla fotografów kibicowskich, każde zdjęcie miało w sobie "to coś".

Podsumowując...W 2017 roku zwiedziłam 28 miast, przejechałam 19 486km, zrobiłam 3099 zdjęć w 60 galeriach. Jak oceniacie wynik? :) 
Zapraszam do przejrzenia wybranych zdjęć z minionego roku:




































Komentarze

  1. Progres ogromny, mnóstwo zdjęć nadających się na okładki kolorowych pism. Klasa zdjęć, której brakowało w Polsce. Ciekawe, czy dasz radę wznieść się jeszcze wyżej patrząc na obecnie już bardzo wysoki poziom fotografii kibicowskiej.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz